Herkese Günaydın Güzel Anneler
3 gündür bebeğimde inatla geçmeyen bir ateş var ilk gün 38.7 ile doktora gittik boğazı hafif kızarık ama korkulacak bir durum yok dedi fitil yapıldı hemen kan alındı kan sonucuna görede dolven 4ml ve calpol 5ml 4 saat Aralıklarla icirin dedi 3gundur düzenli yaptığımız halde asla ateş 36lara düşmüyor ılık dus denedim soğuk kompleksi denedim neolur başka çözümü olan varsa yardımcı olsun oğlum 6.5 aylik