Dün randevumuz vardı kızıma her ay düzenli idrar tahlili veriyoruz nefroloji takipliyiz diye . Doktora rica ettim boyuna ve kilosuna baksın diye. Kızımın üzerinde atlet külot ve üzerinde ince bir şort takımı vardı . Tartıda 12.950 çıktı doktor direk 12 diyelim dedi . Üzerindeki kıyafetleri 950 gr saydı . Moralim aşırı bozuldu kızım zayıf bir bebek 3 buçuk yaşında ve kilo alsın diye uğraşırken dün böyle söylemesi moralimi alt üst etti . 12.500 bile dese iyiydi çünkü bizim için gr bile çok önemli