Bunda anormal hiç bir durum yok.Parkı sevmeyebılır,ne guzel tv sevmıyor.Benim oğlum da 2 yaşında ve yasıtlarını degıl kendınden buyuklerle oynamayı sevıyor,cunku buyukler yönlendırıyor oyun kuruyor.Parka gidiyoruz parkta kovalamaca ve top oynuyor.Her seferınde kaydırak vs kaymıyor.Şuan geçiş dönemi ve ne ıstedıklerı tam bellı degıl,Uzulmeyın lutfen,bırakın o o anda ne ıle oynamak ıstıyorsa oynasın.(kendıne zarar vermeyecek sekılde tabı)