Emzirdiğim için doktor bunu tavsiye etti.Saati saatine içmek gerekiyormuş öyle yapıyorum.İlk başladıgımda 1kutuyu bitirip 2.kutuda korudugunu söyledi.1.kutuyu bitirdim son hapı içtigim gece korunmasız ilişki yaşadım.Yani yeni hapa bir sonraki gün geçiyorum.Sorun olur mu?