ilknur991_ Nerime50_ netten araştırdım çok pahalı ya bende dusunmstm 5 6 bin civarı demsti doktorun biri hormonlu olduğu için kilo alımı da hızlı oluyorms galiba öyle duydum ne kadar doğru blmyorum
Nerime50_ Nerime50_ elifibis ben adet olmadan taktırdım adet düzensizliği olur demişti 20 gündür neredeyse adetim ve sıyah kanama oluyor ama lekelenme şeklinde