theyikik Aloneangel_ kilo başına 2 damla değil mi doktorumuz öyle söylemişti bize herkes 1 yazmış. Bende 1 haftadır kullanıyorum yanlış mı kullandım
ParlaMom welcom eğer ki spreyi kullanacaksanız bir puff damla olarak verecekseniz de 3 damla yeterli tavsiyem sabah 12ye kadar vermeniz ve her gün aynı saatte vermeniz. Bugün güneş gördü d vit vermeyeyim diye de bişey yok haberiniz olsun