Mygirlmybaby Kızlar 5.gündeyim. bugün sabah uyanınca tuvalete götürdüm çiş yapsın diye yapmadı bende altında şortla bıraktım ve oturdu işedi. Bunların olmadı normal mi? Ne yapmam gerekiyor bu durumlar için?
hepmutluolesma Mygirlmybaby normal bacım normal. Sadece siz çişini yaptırmaya çalışırken “çişşş, çişşş” yapın ve sık sık çiş gelince çişşşş diyoruz gibi cümleler kurun