benimoglumukurtarinesraa dediğiniz gibi insan bi oralı bi buralı düşünüyor bu konuda ama bence (bu haftaki ruh halime göre hatta bugüne çünkü her gün fikrim değişiyor 😁) daha erken çünkü 3 yasa kadar ne doğru bilmiyorlar. 4 yasa kadar birey kimliği anca oturuyor. Bu durumda ilk çocuğa yazık okuyor. Çocuk bi şekilde avutuluyor ama anne tükeniyor GIBI GOZLEMLEDIM.
AMA siz ikisi bir olsun bir büyüsün 3 yıl zor sonra rahat kafasında iseniz (ben değilim. Çocukların birden elimden büyüsün zoru gitsin düşüncesiyle bakamam) o zaman erken planlanabilir.
Çevremde baktığım zaman beni geri iten şey annenin ve çocukların zorlanması. Annenin psikolojikmen yipranmasi. Eğer yetememe duygusu yasamayip ikisi ile de güzel ilgilenirseniz sorun olmaz. Herkes bir degil bence bazısı da kaldırabilir. Ben bunu kaldırabilirim mesela ama beni düşünceye iten şey ilk bebeğim.sonuxta şu an tek çocuk ilgi onda birden paylaşıma hazır olması gerek bunun da bi yaşı olması gerektiği kanaatine vardım (simdilik😁)