Kızlar merhaba
Bebeğim 4 ay 19 günlük dünden bu yana kafa ateşi 38 küsürlerde kol altıda 37.8 şeklinde acaba diş mi çıkartıyor yoksa üşüttük mü bebeği anlayamadım. Bugün doktoruna götürmeyi düşünüyorum. Sizce diş olabilir mi ?
Hasta ettiysem diye çok vicdan yaptım 😔