Günaydın hanımlar kızım doğduğu günden beri uyku sorunu var uykusuz bile olsa uyumaz sırf düzene girsin diye doktor onayı ile kreşe başlattım uyumuyormuş gece boyunca uyanır sallaya sallaya bacaklarım kopacak az kaldı o kadar inat ki illaki salla diyor gece bacağımda uyur saçma sapan isteklerle beni çıldırtıyor uyku ilacı yazmıştı doktor versem yine uyumuyor huysuz oluyor kimsenin hali kalmadı ne eşim ne annem destekcim kim varsa kaçıyor öğretmenleri bile şikayetçi herhangi bi sağlık sorunu yok doktora goture goture bi hal oldum napacam ben böyle bi yol gösterin