defnes32 3 yas 5 ayligiz çabuk sıkılıyor genelde her oyundan.
Lego yapıyor, boyama yapıyoruz, kes yapıştır etkinlikleri, bebekleri ile doktorculuk vs oynuyor, mutfaginda yemek yapma oyunu oynar cani istediginde, renkli ponponlardan etkinlik hazirladim bu hafta sevdi, oyun hamuru kinetik kum oynar arada , top balon oynuyoruz, sık sık parka çıkıyoruz ama en verim aldığım jimnastik kursuna yazdirdim bir ay oluyor çok iyi geldi haftada iki gün gidiyor hem enerjisini atıyor hem birseyler öğreniyor hem arkadasliklar edindi