Offfff sabah 6 da uyanan ben 😂 7 de uyandığımızda bayram ediyorum 💐🥳🤩 erken uyumayı deneyin?
Bu arada erken yatırın zaten yine erken uyanıyorlar en azından akşam size vakit kalır, benim kızım 7 de yatıyor kendime bol bol vakit ayırdığım için hiç sinirli olmuyorum 🫰🏻