Öncelikle Merhaba hanımlar. Bebeğim 4 ay 5 günlük ve pazartesiden beri yani 3 gündür ishal. Su gibi cıvık ve arada mukuslu kaka yapıyor sürekli ıkınıyor zavallım ve sıvı şeklinde kakası geliyor. Sadece anne sütü alıyor. Nedeni ne olabilir ? Başına gelen arkadaşlarım varmı lütfen bilgilendirirseniz çok sevinirim. 🌹