bittercikolata__ Sedaekrem doktora gitmeniz gerek onun önermesi lazım şimdi kafadan bı krem onerirsek belki bebeginize uymaya bilir. Ben kızımı götürmüştüm mantar olmuş krem vermisti onlarla fayda gördüm
Melike_ikra Sedaekrem kızarıklık var mı nasıl bir şey benim kızımda da var bant yerinde iki tarafta da benek benek kızarıklar var
Sedaekrem bittercikolata__ bır sey görünmüyor işte mantar teshısını nasıl kattı sızde bır sey görünürde varmıydı (bu arada doğal yöntemlerden bahsetmek ıstemıstjm acıkcası ilaç alıp sürmem zaten)
Sedaekrem bittercikolata__ sadece kremmı verdı krem ve surup verdı hata emfeksıyon ıcınde krem yazmısts ı ne alaka onu anlamadım
Sedaekrem bittercikolata__ yok bıdde o yok da doktora gıtum ilaç verdı ama hala kasıntı var ya cuma akşamdan basladım
Sedaekrem Melike_ikra kızarıklık yok o dedıgınız yerde bızde kızardıgıda oluyor psıık kızarıklıgı gıbı cızıkler oluştu o da kasıdı dıyedır
Sedaekrem Papatya-eylul88 elini götürüp kasıyordu canısı huzursuz tatlı tatlı kasıyor her brz açmama ve orasıyla cok ılgılenıyordu bırde artık brz rahatsız edıyor bırakmamız alzım