mznzj Merhaba anneler 56 günlük bir bebeğim var sürekli salya akıtıyor ve elimi ahzina götürüyo bunun nedeni ne olabilir bu belirtiler diğer oğlumda vardı diş cikartmsti bana destek olur musunz
nnoktaa mznzj henüz yutma koordinasyonu tam gelişmediği için biriken tükürük salya olarak akar. İçinde bulunduğunuz dönem ellerini ağzına götürmeye çalışması da normaldir. Vücudunu keşfediyor bebeğiniz 🥰
Sedaekrem mznzj elıni agzına gotıröesı normal degıl mı ya elını kesfedıyor salya da normal allah başka dert vermesın💯😁
Deletedmom_112 mznzj aslında ikinci çocuğunmuş bunun ne kadar normal bir süreç olduğunu bilmen gerekir, ellerini keşif ediyor, salyada yutkunmayı tam bilmedikleri için akar, 56 günlük bebeğin diş çıkaracağını düşünmüyorum