Deneyimli anneler oğlum 3 buçuk aylık oldu 22 gün kaka yapmadı sadece anne sütü alıyor huzursuz değil doktora gittik muayene de hiç birşey çıkmadı karnında sertlik yok 22gunun akşamı fitil verdik ertesi sabah beline kadar yoğun bir kaka vardı tüm kan ve ultrason testleri yapıldı hiç birşey çıkmadı hem çocuk doktoru gördü hemde çocuk cerrahisi gördü popoda çatlak varmış krem verdi sakın olmamı sorun olmadığını soyledi bugün 5ci gün hala kaka yapmadı bu tarz birşey yaşayan oldu mu acil yardım