HE-SEN-COK-BILIYON Bende aynıyım kuzucum, bazı bebişler böyledir ben artık bu duruma alışmayı ve kabullenmeyi tercih ettim açıkçası. Sende öyle yap, çünkü yapmadıkça daha zorlaşıyor her şey. Benim bebeğimde asla durmaz, yaşına girecek neredeyse 1 ay kaldı ama hala mız mız ve çok fazla ağlar, asla memnun edemem, ona bile bir şey yedireceğim zaman çok çok zor şartlarda hazırlarım. Ama yapacak bir şey yok benim de bebeğim böyle ve kabullendim gerçekten kabullendikten sonra en azından yaşadığım stres azaldı😵💫