Bebeğimi hastaneye götürdüm nefes alıp verirken zorlanıyordu doktor muayene etti boğazı şişmiş,ciğerlerini üşütmüş felan dedi bronşit başlangıcı var diyip eve gönderdi İlaçlarını düzenli kullanıyoruz hiçbir bronşit belirtisi yok gibi hastalığı atlatmışmıdır ??