Nz91 Üç kere topuk kanı verdik ilk iki değerimiz 2.1 üçüncüsü ise 2.2 çıktı hastaneye sevk ettiler. Bizim gibi hastaneye sevk olan var mı değeri normale döndü mü dönmediyse ne gibi şeyler bekliyor bizi bilgisi olanlar yazabilir mi..
Deletedmom_9857 Nz91 üzülmeyin lütfen bizimde tiroid yüksek çıkmıştı endokrin bölümüne gittin 2 ay takip edildik normale döndü dilerim sizin de öle olur vardır yaşayan anneler size yardımcı olurlar 🌸
Nz91 Deletedmom_9857 ilk kızımda da tiroid yüksek çıkmıştı ikinci topuk kanında normale döndü Rabbim perşembe günü güzel sonuçlar almayı nasip etsin bize