Kızlar 3 gün önce hamile olduğumu öğrendim 3 tane test yaptım pozitif cıkınca dayanamadım hemen kan vermeye gittim değerim 399 cıktı adetim gecikmemişti öyle merak edip bakmıştım bu arada sonrasında bu güne randevu aldım kadın doğumdan kese gözükmedi tekrar kan testi yapıldığında yine aynı değer cıktı hatta virgülüne kadar sizce testte mi yanlış var ne olabilir endişelendim biraz