mevahamza Sizde durumlar nasıl anneler. Bizim iicn çok zor ne verdiysem begendiremiyorum hiç bisey yemiyor gün gün de zayıflıyor hava sıcak diye mi acaba yada dış mi çıkarıyor 9 aylik olacaz 3 gün sonra
333bd mevahamza o aylarda aslında merakla yiyorlar yemiyorsa diş gelecektir yeşil soğan sürün diş etlerine iyi gelir
adaatuna Emeklemeye hareketlenmeye başlayınca zaten kilo veriyorlar alımı azalıyor. Benim kızımın iştahı çok açık 9 aylığız ona rağmen kilo alımı azaldı çünkü çok hareket ediyor hiç durmuyor takılmayın kiloaua zamanla alışacak
mevahamza adaatuna kilosuna takılmıyordum aslında taki herkes çok zayıflamış kelimelerini kullana kadar benim gözümün önünde olduğu için farketmiyor insan çok kişi söyleyince üzülüyor insan
mevahamza 333bd evet eline veriyorum da elinde de hiç bisey tutmuyor insllaj bu sıcaklarda çıkmaz dış yoksa daha da zor gececek
Bakbenanneoldum Bizde de 7 aylık durumlar hiç iyideğil üstüne bide kabız oldu , geceleri cok zor uyuyo 1 saat arabayla gezdik mesela bugün anca uyudu. Ben annelik yapamıyorum galiba .
mevahamza Bakbenanneoldum kendinizi öyle söyleyip mahcup etmeyin biz her zman çocuklarımıza en iyisini yapmaya çalışırız ama bazen durum el vermez ben de kendimi aç mı bırakıyorum diye kendimi kötü hissediyorum
Bakbenanneoldum mevahamza kaç kilo ki ? Ben de kilosuna takıntılıydım biraz ama hemsire bu aylarda daha az kilo alacagını söyledi
Bakbenanneoldum mevahamza yani cok zayıf değil en düşük 6.2 kızbebeklerde ama erkekse bilemiyorum onu göremiyorum ben cünkü