Selam arkadaşlar 2 aylık kızım var ilk çocuğum emmedigi için sahip verdigimden dolayı rahattım ne kadar içtiğini görüyordum en azından. Kızım çok şükür emiyor 2500 doğdu ilk hafta 2300 e düştü hafif sarılığı vardı şimdi 2 aylık olduk kum döküyor o yüzden aşırı bir çiş yapmıyor kilosu şuan 4600 ve aşırı gazlı bir bebek sürekli huzursuz. Sorum şu acaba doyuyormu doymuyormu kilo alımı iyimi doktor iyi dedi ama bilmiyorum memelerim yumuşak yutkunmasi iyi ama çok ve sık emen bı meme bağımlısı çocuk değil aç olsa sürekli emmek isterdi mama da vermiyorum çünkü ilk çocukta o hatayı yaptım mama verdim diye emmemisti o yüzden vermiyorum.gece zaten anca 1-2 kez emiyor uff kafam çok karışık biri yardım etsin.