Kızlar kaçtır denk geliyorum. Postlar ACİLLLLLL!!! Diye açılıyor. Yav noldu acaba deyip açıyorsun nolmuş tatil bavuluna ne koysunmuş.. neymiş bebesi elma yesinmiymiş.. bir üye böyle bakıyosunuz işte bak içe yarıyor filan yazmış. Moderatörlerin bu başlıkları düzeltmesi gerektiğini ve acil olayını silmesi gerektiğini düşünüyorum. Yani buna takılmam da sürekli denk gelince noluyo ya oldum Sizin fikriniz nedir?