patateskizartmasi Kızlar, benim çalışıp eve destek olmam lazım. Bebeğim daha 3,5 aylık. Siz ne zaman çalışmaya başladınız? Zor oldu mu
ssydaa patateskizartmasi ben hiç bırakmadım. Serbest çalışıyorum ofise gidip geliyorum. İşim yoksa gitmiyorum varsa annemle bakıyoruz zaten
ssydaa patateskizartmasi aslında günde birkaç saat kafam dağılıyor gibi oluyor tabii aklım hep bebekte ne bileyim mola gibi
Ozlemhakann Merhaba canım. 8 aylıkken başladım tekrar işe. Şuan 14 aylık. Benim için hala çok zor işe gitmek
gktgsm Eylülde başlayacağım şuan 1 yaşına girecek valla normalde bir yere giderken falan bırakıyorum ama ¾ saat sürüyor en fazla işe başladığımda 9/4:30 çalışıcam baya zorlanırım gibi gözüküyor 😭