Tekrardan merhaba güzel anneler 15 günlük sezaryanli bir anneyim anı doğum sancısı ile kirli girmek zorunda kaldım ve agda yapmaya korkuyorum ağrım olduğu için sizler temizliğinizi ne ile yaptınız ve kacinci gün yaptınız? Acı hissettiniz mi sezaryene dair ?