Kizlar daha öncede gözle ilgili soru sormuştum göz doktoruna gittik damla damlatip yarım saat bekledik göz bebeği buyuyo diyeymis ışıklı bi cihazla baktı o uyurken bebeğim biraz mizmizlandi pek dikkat etmedi gibi geldi bir sorun yok dedi ama ışığa bakiyo ben parmagimi gozuna yaklaştıran nca falan gözünü kirpmiyo başka bir yere odaklanmış olarak öylece duruyo ne kadar odaklansin istesemde olmuyo küçük diyemi acaba