Bebek234 Hazır olan ahşaplardan almayacağım kendim özel yaptıracağım kenarları oval gelen krem rengi olarak ama model o model olacak kullanışlı mı 2. Yaşında yapacağım oda bebeğime mantıklı mı
cokbilmismom Bebek234 montessori yatak aldık odasına ama henüz kullanmadı 2 buçuk aylık 😂 ama 2 yaş oda ayırmak için geç ben bir yaşına doğru geçirmeyi düşünüyorum odasına.
erme Bebek234 öneriyorum iyi ki almısım doğmadna odasını hazırladık biz 5 aydan beri montesöri yatağında yatıyor cok hareketlide uyuduğu icin rahat rahat sağ sola dönüyor alanı rahat
Mrvsmt2502 Bebek234 resim atsr mısınız nasıl istediğinizi düşündüğüm mü anlayamadım. 1 yaşından beri montessori yatakta yatıyor kendi giriyor çıkıyor.
Yuzuklerin_efendisi0 Bebek234 Ben 5 aydır kullanıyorum inanılmaz rahat, çünkü düşme ihtimali yok. Uyandığında kendi kalkıp geliyor. Oğlum 20 aylık ve çok seviyor🌸🌸🌸
Bebek234 cokbilmismom ay yok diş ağlamaları vs kaldı bizim ayırma işi gerçekten hayaller hayatlar oldu