Duyguuu38 Tangrampuzzle berbat 1 hafta çektim sanırım yediğimi direk 🤮🤮 üşüme vardı ishal vardı soğuk su içmedim çorapsız gezmedim yağlı şeyler yemedim hala mide bulantısı var ama çok zor ya