Yıllardır çektiğim baş ağrılarımın yaklaşık 3 sene önce burun konka şişliğinden oldğnu öğrendm şehit hastanesinde kortizonlu awamys sprey verip yolladılar ilk 1 ay çok ii geldi ama ben sonrasında kontrole gidmedim araya hamilelik çocuk vs girince,ama artık dayanamıyorum bir haftadır geçmeyen şiddetli ağrılarım var lütfen ii bir doktor önerrmsnz artık ameliyatsa ameliyat olmak istyrm çünkü