Sevgili anneler ben bir konuda ikilemde kaldım şimdi ben doğumdan sonra 6 ay ücretsiz izin almıştım o da martın 25 inde bitecek bugünde işverenim insan kaynakları ile görüşmüş benimle ilgili şuan çok eleman sıkışıklığı yok isterse bi +6 ay kadar daha ücretsiz izin alıp büyütebilir idare ederim siz olsanız ne yapardınız martta mı ile ![başlardınız yoksa olabildiğince çocuğu kendiniz mi büyütürdünüz uzun olduysa kusura bakmayın hakkınızı helal edin