Kızlar oğlum bi kaç gün sonra tam 2 yaşında olacak ve bende artık sütten kesmek istiyorum sizler nasıl bıraktırdınız aşırı memeye düşkün bi çocuk gece en az süt içmek için 4 5 kez kalkar gece doğru düzgün uyumuyor süt içmek için gündüz de öyle hep süt içmek istiyor korkuyorum çok zorlarsa bırakmazsa diye sizler nasıl bıraktırdınız ?