havuctarator Kızlar tam anlatamadım göbek deliğinin altında sanki yumurta gibi bi şişlik var yaşayan var mı sert değil
oglumunannesiyim_- havuctarator dikişlerinde bir sikinti olabilir doktoruna danış derim ben bende sezeryan oldum ama hafif bir sert şişkinlik oldu sonra düzeldi seninki yumurta büyüklüğünde diyorsun dikişlerinde sıkıntı olabilir doktoruna danış derim
gamzexco Doktoruna danışıp tadımlara başlayabilirsin. 5. Ayda başladım bende .alerjen durmunu ölçmek için. Tadım da 3 gün yogurt 3 gün meyve 3 gün başka birşey gibi . Goggle yaz daha detaylı öğrenebilirsin . Benim bebe de hemen hemen herşeyi yiyor 7 aylık