Defnemomm Kızlar bu ürünü almak istiyorum ama muadillerine göre 10 katı resmen. Kullanan var mı vereceğim paraya değer mi?
missfortune Defnemomm ben muadilini de bunu da kullandım muadilleri genelde çok çabuk haznesinden kırılıyordu üç tane kullandım bu arada çünkü ellerim hassas doğrama işlerini ona yaptırıyorum. Soğanı asla sulandırmadan minik doğruyor. Domatesi kabuksuz atarsanız tam menemenlik kıvama getiriyor. Lakin yıkarken kapak kısmına su kaçırmamak gerekiyor. Ceviz mesela ara ara büyük kalıyor ya da petibör ü un gibi yapamıyor. Ama fırsatım olsa bunun otomatiğini almak isterim.
Bebeto_Be Ben aldım tefalin ki bime gelmişti öylelikle aldım 1ay kullandım kullanmadım kenarından çatladı garantisi var mı diye aradım yok dediler kaldı öylece ki onu elinde haznesini bıçağını yıkayasıya kadar elinde soğanı domatesi doğramak daha kolay inanki