hasmelad ikibebisanne hastanede yapılıyor Doktor önermesi ile oluyor Benim doktorum ben de gerek görmemişti
Bebegimm1 ikibebisanne kadın doğumda yaptırmıştm sağlık ocagında hamilelik için kan vermiştim değerlere bakılsın diye sonuçlar 2 farklı sağlık ocagında yanlış çıkmıştı en iyisi hastanede yaptırın derm
ikibebisanne Bebegimm1 anladım Doktorum da gel dedi..kayannam sağlık ocağına yaparsın deyince aklıma buraay sormak geldi.tesekurler özelde ücreti ne kadar sizce
designermoms ikibebisanne şu an hiç bilmiyorum hangi hastaneyi düşünüyorsanız arayıp sorun bilgi vereceklerdir
churchil ikibebisanne aile hekimimiz bana giriş için bi kağıt vermişti ben de hastaneye gidip o kağıdı verdikten sonra kan alma bölümüne gittim kanları verip sonucu aldıktan sonra yine aile hekimine göstermiştim.