pnd 12 aylık kızım için emzik cokmu absürt kızlar ya sanki 10 yaşına gelmiş emzik niye kullanıyor diyorlar bu millet niye herşeye karışıyorsa
Tuuggccee pnd 1 yaş 14 gunluguz emzıge cok duskun degılız aslında ama uyurken yada gun ıcınde gordumu heo agzındaydı bugun hıc vermedım aramadıda daha vermeyı dusunmuyorum bıde bırakmaz dıye😏
livanurvealpinannesi61 pnd tam zamanı aslında bıraktırın bence daha çok alışmadan. 1 yaştan sonra bıraktırmak daha zor oluyor.
[silindi] pnd Tuuggccee livanurvealpinannesi61 Asıl konu nasıl alıştırınız annelerim 😂 2 aylık kızım var öğürüyor tutmuyor 😂 bir de meme reddi yapıyor mu emzik ?
acimavi pnd 12 ay çok geç sayılmayabilir ama büyüdükçe damak ve diş yapısını bozuyor emzik, düşkünlüğü varsa azaltmaya başlayabilirsiniz belki
Tuuggccee [silindi] ben dogdugunda verdım dırek tuttu😅 sonrasa hep verdım meme reddi hıc yasamadık hala emıyor ama emzk baya bı kurtarıcım oldu bu zamana kdar
livanurvealpinannesi61 [silindi] bizde meme reddi yaptı malesef benim kızım 7 aylıkken emziği tuttu. 7 ay emziği koydum o attı 🤣
[silindi] Tuuggccee ay iyi sevindim ya hangi emziği tutuyor ben bir de aventi deneyeceğim bakalım 😂 sadece uyumaya çalışırken tutsa bana da kurtarıcı olur 😅
Tuuggccee [silindi] awent kullandık bızde o guzel ıkı gundur vermıyorum ama bakalm bıraktı gıbı aramıyo smdılık🤣