Prensimm Rabia_m geçer canım yeni doğduğunda kulakta pislik oluyormuş ondan geçmiyor 3 de bile geçen varmis
Sule_pyrz23 Rabia_m tabi ki geçiyor. Doğum anında kulağına su kaçmış 1 hafta sonra gittik geçmişti. Endişe etmeyin
defneumay1 Yenidoğan döneminde Bizimde olmuştu.ikinci testte geçti doğumda kulakta sıvı fln olduğu için oluyormuş genelde.