Semaertug korsenin suanki fiyati 250 lira da ben de alsam mi o paraya degeri diye dusunuyorum. 75+ m beden oluyormus. Belim 78 cm. Yani alt sinira yakin. S mi alsam diyorum. M alsam bu kadar etkiliyse bir kisa bir sure sonra bol gelecek, kullanamayacagim sanirim. Kullanici olarak bana ne onerirsiniz?