144355 Arkadaşlar iki hafta önce doğum yaptım. İlk günler sütüm gelmedi ve meme ucu olmadığı için kızım memeyi emmeyi reddetti vs vs en son sütüm gelmişken ve de kuzum memeden de emmeye başlamışken mastit oldum ve ateşlendim hasta oldum… Bir gün boyunca yataktan kalkamadım bile gözler kapalı kendimde bile değilim. Gözüm kızımı bile görmedi. Ne yedim ne içebildim… Neyse antibiyotik ve ağrı kesicilerle kendime geldim ama çok ateşlendiğim gün sağım yapamadım ne de emzirdim. Ertesi gün sağım yaptım benim süt seviyesi ilk günlerdeki kadar azdı :( Yani ciddi azalmış Şimdi üç gün oldu azıcık arttı ama hala çok az. Bir günlük sağım bir max iki öğünü kadar ancak. Gerisinde mama veriyorum mecburen. Sizlere sorum acaba antibiyotik kullanımı süt miktarını etkiliyor mu/ etkiledi mi sizde ? Sütüm artar mı ? Artması için ne yapmamı önerirsiniz ? Tavsiye / öneri herseye açığım 🙏
haticemommm 144355 5 ay oldu dogdugumdan beri mastitle ugrasiyorum kesinlikle azalma yapiyor sukur ki ek gida donemimiz yaksiyor bizim arttirmak icin beslenme uyku cok onemli dereotu, kuru dut ve gariptirki nescafe benim sutumu arttiriyor bu durumda kisiden kisiye degisiyor bence
dkare 144355 antibiyotik sütünüzü azaltır, tadını değiştirir ama kendş sağlığınız için mecbur bitirmek zorundasınız antibiyotiği. Sağım yapmaya devam edin sütünüz artar şu an hem bebeğiniz küçük hem de mastitten dolayı az geliyor sütünüz ama geçecek biraz daha sabır🙏 siz bol bol emzirin ve ardından sağım yapın
yamaniskom 144355 antibiyotik konusunda bilgim yok ama sütünüzü arttıkmak için devamlı takviyeler almalısınız bana kuru dut çok iyi gelmişti mesela. Bol su, bestlak damla, bulgur pilavı, kuruyemiş ve kuru meyveler iyi geliyor
144355 haticemommm Mastitten belli bir süre sonra artmadı mı yani sütünüz ? Ben de ek gıdayı dört gözle bekliyorum :(