neanladinyurdagull aysealtunhcmrgl ben wakikiden aldim 2.urun 1 tl kampanyasindan yararlandım.501 liraya hem ilk adım ortapedik ayakkabı aldım hem büyük çocuğuma ayakkabı aldım