Merveefemm canım büyük ihtimalle bebeğin sütün yağlı kısmına gelmeden doyuyordur o yüzden tekrar acıkıp emmek istiyordur😌 Elinle göğsünü sağmanı tavsiye ederim. Süt sağma pompası da olur ama bana zor geliyor çalıştırmak 😅 Bebeğin emmeden önce yağsız sütü sağ ve rengi koyulaşmaya başlayınca anlarsın yağlı bölüme geçmiş o zaman emzir. Ayrıca elle sağım yaptığın zaman sütünü de arttırırsın. Özellikle sütünü artırmak için kelle çorbası ve kemikli et yiyebilirsin. Mamayı azaltırsan anne sütüyle aldığı kilosu problem olmaz inşallah