kvsr234 Kızlar kızım 7aylık ve gün içinde gözü dalıyor bazen 2 3 kere denk geliyorum dokunuyorum bazen gözünü kırpıyor bazen kırpmıyor neden olabilir böyle bi durum yaşayan var mı aranızda
senay_97 benim kızım 4 aylıktan beri öyle. şuan 21 aylık hala dalıyor. ben nörolojiye de götürdüm bir şey çıkmadı. daldığı zaman gözünü kırp diyorum artık anladığı için kırpınca geçiyor.
mervef61 Benim kizimda da var 7.5 aylık gözü dalıyor elimi saklatiyorum düzelmiyor 5 10 saniye sürüyor siz doktora gittinizmi