Minnosannesiii Aramızda burda oturan birileri var mı acaba ev bakıyoruz ama bilmediğimiz bir yer olduğu için merak ettim
potterhead Minnosannesiii ben Cumhuriyette oturuyorum. Hürriyetin neresinden baktığınıza bağlı Metroya yakın kesimler daha iyi ama çokta sakin bir böyle değil buralar. Nacizane tavsiyem anayola çok yakın bir yer bakmayın araba sesi ve korna sesinden cam açıp çocuk uyutamıyorum…
merbel Minnosannesiii merhaba annemler 14 yıldır orda oturuyor gayet sakin güzel Bi mahalle komşulukları olan biyer