humaasli Bebeğim 4,5 aylık 5 olucak ay sonunda gece beslenmesi için uyandırmalı mıyım kendisi uyanmadığı zaman ? En fazla kaç saat aç durabilirler ? Aynı ayda olanlar yazabilir mi
dilberhala1 humaasli Ben kırk çıkınca asla ellemedim kızıma kendisine bıraktım bu süreci 40 çıktı 4 saatte bir uyandı istedi 3 aylıkken 5 6 uyurdu uyanırdı isterdi. Şimdi 6 aylık olmak üzereyiz gece kesintisiz 7 8 saat uyuyoruz. Ben asla uyandırılması taraftarı değilim zaten acıkınca kalkıyorlar sıkıyosa verme yıkar ortalığı 😂 ilerisi için çok kötü oluyor çocuk bu sefer sırf alışkanlık uğruna kalkıyor.. eğer kilo problemi yoksa bir sorun yoksa asla ellemeyin uyusun. Beslenme kadar kaliteli uzun uyumasıda önemli. Uyuyan bebekte anne de her zaman mutludur. Biz doktorumuzla bu şekilde ilerledik ben bebeğime bıraktım dış müdahale asla yapmadım. Hatta ve hatta bazı zamanlar nadirde olsa 9 saat bile uyuyoruz ikimizde uykumuzu alıp mutlu kalkıyoruz güne dinlenerek başlamak bir anne için paha biçilmez bir kaftan.. keza güzel uyuyan bebek içinde bu böyle
asyamasyam5 humaasli 2. Aydan sonra kilo alımı ve gelişimi normalse uyandırmaya gerek yok acıkınca uyanır zaten 4-5 saatten fazla uyanmazsa rüya öğünü gibi emzirebilirsin hem göğsün rahatlar
AtlasMom_ humaasli benim oğlum 5 aylık uyandıkça emziriyorum kendi uyanıyor zaten genelde 2 3 saatte bir uyanıyor bazende daha sık gün günü tutmuyor
asyamasyam5 yanaklibebek benimkide 8 aylık bu aralar öyle ben sıcaktan uyuyamadıgını düşünüyorum bir de diş durumu var ona bagladım sizinde öyle olabilir
mervee345 yanaklibebek mutlaka bir sıkıntısı vardır yok h normal değil 7 aylık bebeğin 10 kere uyanması
asyamasyam5 yanaklibebek belki dişleri kaşınıyordur diş dönemi hep böyle geçiyor bizim memeye çok düşkün oluyor mızmız oluyor
hgygthmz humaasli 7aylik kendi uyandimi ağlarsa biraz mama yapıyorum veriyorum uykuya dalıyor meme emmedigi için normalde sabah 5e kadar uyur tabi