iki_prens_annesi_ Yagmurcmn pütürlü ise malesef egzama 4 yaşında oğlumun kolları eklem yeri yani boynu ve kulak arkası hep böyle sıcağa hiç gelemiyor egzaması var
Yagmurcmn iki_prens_annesi_ pütürlü değil ama alerjik bir bebek kızım domatesi biraz abarttık çok aevdiği için babannesi baya yedirmiş sonra melenen yedirince acaba ondanmı diye düşündürdü
Yagmurcmn Aselinannesi0655 yok hiç birley ağızında canım sadece poposunun bez yerleri baldırları kolları oralarda aşırı su gibi terlediği için olabilir
mavikuss_ Yagmurcmn sıcaktan geçen yazda oldu bu yazda oldu aynısı sizin gibi çoğalınca krem suruyorum
yanaklibebek Yagmurcmn egzama değil bu belli alerji ama neyden onu bilemem. Küçükken benimde böyle kol aralarımda olmuştu hastaneye gittiğimizde güneş alerjisi demişti. Güneş tam bana doğru olduğunda mesela hapşururum hala, bebeğin öyle mi seninde