Kizlar nolur bizde böyleyiz deyip bana teselli verinnn
Kızım 4 aylık sepet beşikte salliyorum gozleri kapalı belki yarım saat 40 dk salliyorum beşiği bı bırakıyorum uyaniyor mizmizlanmaya başlıyor en başa yine dönüyorum hicc niye dalmiyor bu çocukk uykuya yaa sürekli bu şekilde salliyoruzz uyuması icinn ?? Neden olabilir