Umutdamla20 Karakuzummm boyunluk kullandım kas gevşetici krem kas gevşetici hap hiçbir şey geçirmedi.. Bir tek fizik tedavi iyi geldi.. Artık kolum- vurmaya başladı cumartesi günü tekrar doktora gideceğim
snyck Karakuzummm kuru igneleme yaptırmıştım akupunktur gibi bisey fizik tedavi doktorlari yapiyor o beni ortalama 4 sene falan rahatlattı şimdilerde tekrar ara ara nuksediyor yine yapabiliriz dediler ama yapacak doktor tayin oldu
Aysess38 snyck çok geçmiş olsun bende de var artık normal otururken bile ağrıyor ya 😕 devlet hastanesindekiler yapıyor mu acaba dediğiniz işlemi biliyomusunuz
snyck Aysess38 bende devlette yaptırmıştım zaten ucretsiz bilinen bir tedavi ama hepsi yapmiyor bazıları bu konuda uzmanlık almış oluyor kendiniz randevu alınca yapan doktor var mı diye gittiğiniz doktora danisabilirsiniz isim verir herhalde
Aysess38 Haticeyns benim baş dönmelerim oluyor bu ara ya 😕 boyun düzleşmesi var hörgüç oldu resmen 😕 ondan mı ki siz neden sordunuz 😕
OgretmenimKukla Aysess38 Ondan. Bende de horguc oldu. Ağrı yapıyor uyuşukluk yapıyor odaklanamıyorum bazen. Baş dönmesi berbat bir şey bir çözüm olsa da onu hemen yapsam 😔
Annesininguzusu Aysess38 merhaba boynunuzdaki sorun geçtimi acaba benim boynumdada düzleşme var dediler hörgüç gibi çok kötü duruyor
Aysess38 Annesininguzusu yok maalesef geçmedi.. ben düzenli egzersizlerimi hiç yapmadım ya boyun egzersizlerini yapalım inş .. bi de daha doktora görünmedim fizik isteyecektim ama 2küçük çocuğum var ne ara giderim bilmiyorum..