cattimom Rize deme pişman olursun 😂 Ankara’nın kuru havasına alışmış biri olarak Rize sizi çok zorlar aşırı nemli zaten Türkiye’nin en nemli şehri. Yaşamak çok zor burada özellikle bu aylarda çok kötü yatak Yorgan herşey ıslak gibi nemli her yer rutubet kokuyor. Yapış yapış oluyorsunuz. Belki üst kesimler daha ferahtır ama sahile yakın olan her yer çok kötü