Kizlar bi onceki seyde yazmistim cumartesi gunude iliskiye girmistik ertesi gunu boyle karsilastim kucuk civik civik yapisik bisey geldi kahverengi gibi pazar doktora gittim bisey yok dedi olur dedi 8 temmuzda ic camasirima kanama gelmis ve adet oldum sandim orkid koydum lekelenme tarzinda kahverengi gibi gelmis eve geldim degistirdim sabaha kadar bisey gelmemis ve bugunde iste petede koyorum aa z az lekelenme geliyor normalde adetim 7 gun suruyor basina gelen varmi