Mrvsmt2502 evet toprak olan biz ayda 1 mutlaka yaparız kısık ateşte 3-4 saat o sebbele sordum bende
Ve iyi ki dediniz köz matik de çok kullanılıyoruz :) biber patlıcan diye 😀 onu kullanmam o zaman. Çok teşekkür ederim
Birde beyaz cam mi siyah cam mı daha iyi ve benim baktığım tek tek ızgara olandan . Hoş cam olanlar hepsi tekli ızgara sanırım ama .
Sizce hangi renk daha iyi olur. Beyazda siyah da mutfağa uyar çünkü