babyhmz 45 günlük erkek bebeğim çok gazı var nurse harveys gaz damlası tavsiye edildi kullanan oldu mu yorumları pek güven vermedi
yanaklibebek babyhmz ben memnunum baya rahatlattı tamamen bitmedi tabiki Ama rahatlatıyordu en azından
evanur22 babyhmz Bebeğim 3 ay çok gazlıydı.Bir sürü damla denedim ama hiçbir etki göstermedi.4.ayında kendi gaz çıkarmayı öğrenince rahatladı.Şimdide 4.ay atağımız var 😂İnşallah bitecek 4 gün sonra tam 5 aylık olacak.
Kajsjaja Ben kullandım 30 günlükken başladık kullanmaya 3 aya kadar aralıklı olarak verdim aman aman bir etkisini görmedim ama rahatlatıyordu verdiğim zaman
gokcez Benim kullanmadığım gaz damlası kalmamıştı🤦🏻♀️ iyi gelen damlayı bulana kadar deniyorsunuz zaten. Her bebeğe farklı damla iyi gelebiliyormuş. Ama benimki kolikti